اس ام اس های عاشقانه و دسته اول اسفند ماه ۸۹


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحيمْ♥ اللّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَیُّومُ لاَ تَأْخُذُهُ سِنَةٌ وَلاَ نَوْمٌ لَّهُ مَا فِی السَّمَاوَاتِ وَمَا فِی الأَرْضِ مَن ذَا الَّذِی یَشْفَعُ عِنْدَهُ إِلاَّ بِإِذْنِهِ یَعْلَمُ مَا بَیْنَ أَیْدِیهِمْ وَمَا خَلْفَهُمْ وَلاَ یُحِیطُونَ بِشَیْءٍ مِّنْ عِلْمِهِ إِلاَّ بِمَا شَاء وَسِعَ کُرْسِیُّهُ السَّمَاوَاتِ وَالأَرْضَ وَلاَ یَؤُودُهُ حِفْظُهُمَا وَهُوَ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ* لاَ إِکْرَاهَ فِی الدِّینِ قَد تَّبَیَّنَ الرُّشْدُ مِنَ الْغَیِّ فَمَنْ یَکْفُرْ بِالطَّاغُوتِ وَیُؤْمِن بِاللّهِ فَقَدِ اسْتَمْسَکَ بِالْعُرْوَةِ الْوُثْقَىَ لاَ انفِصَامَ لَهَا وَاللّهُ سَمِیعٌ عَلِیمٌ * اللّهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ وَالَّذِینَ کَفَرُواْ أَوْلِیَآؤُهُمُ الطَّاغُوتُ یُخْرِجُونَهُم مِّنَ النُّورِ إِلَى الظُّلُمَاتِ أُوْلَئِکَ أَصْحَابُ النَّارِ هُمْ فِیهَا خَالِدُونَ* ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تبادل لینک 






آمار مطالب

:: کل مطالب : 881
:: کل نظرات : 84

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 27
:: بازدید ماه : 1253
:: بازدید سال : 5609
:: بازدید کلی : 92984

RSS

Powered By
loxblog.Com

اس ام اس های عاشقانه و دسته اول اسفند ماه ۸۹
سه شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 12:50 | بازدید : 506 | نوشته ‌شده به دست غـــریــبــه | ( نظرات )

 

هر چند که دور از عشق بازی هستیم / اما به رضای عشق راضی هستیم

بر فرض که این مساله هم حل بشود / ثابت شده ما دو خط موازی هستیم . . .

.

.

.

با معرفت

خوشگل

خوش تیپ

خوش اخلاق …

چقدر از خودم تعریف کردم

یه کم تو از خودت بگو !

.

.

.

به کوی زلف تو دائم مراودت دارم

و دائما جواب کوچکی از تو مسئلت دارم

هزار بار از سر این بیت رد شدی اما

یک بار بلند نخوندی که “دوستت دارم” !

.

.

.

گفتی که بیا و از وفایت بگذر / از لهجه ی بی وفاییت رنجیدم

گفتم که بهانه ات برایم کافیست / معنای لطیف عشق را فهمیدم . . .

.

.

.

آنگاه که با دستانت واژه ی عشق را بر قلبم می نوشتی

سواد نداشتم اما به دستان تو اعتماد داشتم

حالا سواد دارم اما دیگر به چشمانم هم اعتماد ندارم . . .

.

.

.

در دفتر دل یاد تو سرمشق من است / یادم نرود یاد تو تکلیف من است . . .

.

.

.

گوش تا گوشه ی صحرا تو بخواب و نهراس / شیرها خاطرشان هست که آهوی منی . . .

.

.

.

پاک ترین هوای دنیا هوایی است که در وجود ماست !

چرا که هر لحظه دلمان هوای هم را میکند . . .

.

.

.

دلیل تنهایی مان اینست ای دوست :

دلمان پیش کسی است که حواسش پیش ما نیست

و حواسمان پیش کسی است که دلش پیش ما نیست . . .

.

.

.

از لحظه های طی شده حظی نبرده ایم / خود را به دست شاید و اما سپرده ایم

بشمار لحظه لحظه ی عمر گذشته را / هرچند سال بود همانقدر مرده ایم . . .

.

.

.

با تو زمستان هم لحظه ها شکوفه می زنند

انگار که هر ثانیه آغاز بهاری است برای رسیدن به تو  . . .

.

.

.

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد ، پس با تمام سکوتم دوستت دارم . . .

.

.

.

تا دنیا دنیاست بمون کنارم / من هیچ کسو غیر تو دوست ندارم

تا دنیا دنیاست دل من فداته /  اول دلی که عاشقه خنده هاته . . .

.

.

.

جان از سحره خسته ای دارم / دل از غم شکسته ای دارم

بی تو جان رسید به لب / دریاب کز غمت جان خسته ای دارم . . .

.

.

.

اگر به دنیا آمدم برای توست  اگر هستم برای توست

اگر میگریم برای توست  اگر می خندم برای توست

اگر شادم اگر غمگین برای توست ، و اگر روزی بمیرم برای توست . . .

.

.

.

نترسم که با دیگری خو کنی

تو با من چه کردی که با او کنی ؟

.

.

.

به لب های تو می سازم کلامی / سرود آشنایی یا سلامی

ندارم جز غم عشق تو در سر / ولی افسوس ها از من جدایی . . .



|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: